قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی پارسی‌لاتک به دقت ملاحظه بفرمایید.

  1. در فروشگاه اینترنتی پارسی‌لاتک کلیه اصول و رویه‏‌ها منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقباً مشتری نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با مشتری است. در صورتی که در قوانین مندرج و رویه‏‌ها تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روزرسانی می‌شود. در این صفحه، مشتری به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود به ثبت سفارش اقدام می‌کند.
  2. همه مطالب موجود در فروشگاه پارسی‌لاتک مانند لوگو، متن، توضیحات، گرافیک، تصاویر و داده‌ها جزئی از اموال فروشگاه محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر آن‌ها در انحصار فروشگاه پارسی‌لاتک است. هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه پارسی‌لاتک محفوظ می‏‌دارد.
  3. فروشگاه پارسی‌لاتک به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته امکان ثبت سفارش می‌‏دهد؛ اما فقط در ساعات ۹-۱۳ و ۱۶-۲۰ روزهای کاری امکان پاسخگویی تلفنی و پیگیری سفارشات را دارد.
  4. محصولات دیجیتالی بلافاصله بعد از پرداخت هزینه، قابل دانلود هستند؛ اما محصولات فیزیکی حداکثر بعد از ۲ روز کاری آماده و به آدرس مشتری پست پیشتاز می‌شوند.
  5. فروشگاه پارسی‌لاتک به هیچ‌وجه آدرس ای‌میل و شماره تماس مشتریان را در اختیار سایت‌های تبلیغاتی قرار نمی‌دهد.
  6. چنانچه محتوای هر محصول با توضیحات آن محصول در صفحه خرید مطابقتی نداشته باشد، ضمن عذرخواهی، کل هزینه پرداخت‌شده توسط مشتری به حساب وی برگردانده می‌شود.
  7. برای هر محصول، توضیحات کاملی در صفحه خرید آن درج شده است. در صورت داشتن هر گونه سوال، می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما با دفتر فروشگاه تماس بگیرید.
  8. هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنهاد از طریق صفحه ثبت شکایت قابل پیگیری است.